czwartek, 3 kwietnia 2014

MORPHINE.

  Kiedyś ten blogspot mnie wykończy.. estetyka jest dla mnie bardzo istotną sprawą, układ zdjęc wszystkio musi grac.. Niestety najgłupsza zmiana tutaj to istne piekiełko. Naprawdę nie jest to łatwa sprawa. W końcu przy mojej małej męczarni udało się w miare to ogarnąc.. nic nie oddstaje ;) Dobra koniec tego narzekania, lepiej zobaczcie co dziś mam na sobie. W dzisiejszej stylizacji promuję kolejnego polskiego projektanta bo jak wiadomo warto wspierac rodzimy desing. Jeśli chodzi o kurtke warto zwrócic uwagę na szczegóły, które bardzo grają z aktualnymi trendami. Sylwia Rochala czekam na kolejne MĘSKIE projekty :) kisski




   






KURTKA/JACKET SYLWIA ROCHALA
KOSZULKA/TSHIRT H&M
SPODNIE/PANTS H&M
BUTY/SHOES CALVIN KLEIN
OKULARY/SUNGLASSES MICHAEL KORS

ZDJĘCIA/PHOTOS EWA LENDO

1 komentarz:

  1. Wiesz, może gdzie można kupić męskie ubrania - Sylwia Rochala ? Przeglądałem strony i znalazłem jedynie ubrania dla kobiet

    OdpowiedzUsuń