wtorek, 1 lipca 2014

FLOWERBOMB

Print kwiatowy chyba nie jest nikomu obcy.. W ostatnich kilku sezonach projektanci, aż nadto go lansowali.. nawet minimaliści chociaż to jeszcze zaakceptuje :) Szczerze mówiąc wole kwiaty u facetów, ale to chyba przez wpadki naszych Polskich "gwiazd" na salonach. W głowie mam ostatnio Panią J.J. która w "kwiatowym princie" została twarzą? pianek do golenia.. Może jakby inne włosy i lżejsze buty(w dobrym rozmiarze).. no nie wiem nie przekonała mnie mimo dobrych nóg! Odmładzajmy się! ;) Z zapamiętanych przeze mnie kwiatowych stylizacji i tym razem pozytywne wrażenie zrobiła na mnie również Joanna ale Horodyńska. Pokaz Bizuu i total look od Christhophera Kane'a.  Dobra koniec.. zobaczcie co ja mam za wianek ;)
















BLUZA/HOODIE PTASZEK
SPODENKI/SHORTS H&M
OKULARY/SUNGLASSES LANVIN FOR H&M
BUTY/SHOES ADIDAS SLVR

ZDJĘCIA/PHOTOS EWA LENDO

5 komentarzy:

  1. Ekstra! Jestem w szoku, wygląda to jak kampania reklamowa <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takiego komentarza się na pewno nie spodziałem! Bardzo mi miło i dziękuje! :)

      Usuń
  2. Lekkość lata w męskim wydaniu, brawo!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia! :D Jakbym oglądał jakiś magazyn modowy! Genialnie kadry i kolory! :D

    www.prusakfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń